Regulamin
I. WARUNKI KORZYSTANIA Z STRONY INTERNETOWEJ (DSA)
SERWISU ANTIGO fabryka lamp - www.antigo.pl
USŁUGODAWCA
Serwis internetowy Antigo fabryka lamp, dostępny pod adresem antigo.pl jest prowadzony przez:
Przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
- Marcin Borkowski, NIP 5731736540, nr REGON 151549370, przedsiębiorca działający pod firmą Antigo SC - wspólnik spółki cywilnej
- Rafał Borkowski, NIP 9490059808, nr REGON 150270803, przedsiębiorca działający pod firmą Antigo SC - wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą ANTIGO BORKOWSKI MARCIN, BORKOWSKI RAFAŁ, ANTIGO NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA z siedzibą pod adresem ul. o. Augustyna Kordeckiego 19, 42-226 Częstochowa, NIP 5732846271, nr REGON 24333306400000
PUNKT KONTAKTOWY
W celu kontaktowania się z nami możesz skorzystać z następujących form komunikacji elektronicznej:
- poczta elektroniczna: antigo@antigo.pl
- formularz kontaktowy dostępny pod adresem: https://antigo.pl/kontakt.html
Niezależnie od form komunikacji elektronicznej – możliwy jest również kontakt telefoniczny pod numerem: +48 733 113 111
JĘZYK KOMUNIKACJI
Możesz skontaktować się z nami w następujących językach:
- polski,
- angielski.
TREŚCI WPROWADZANE PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW
Umożliwiamy Ci wprowadzanie treści, które przechowywane są w ramach naszej strony internetowej.
Treści te obejmują:
- komentarze
OGRANICZENIA DOTYCZĄCE TREŚCI WPROWADZANYCH PRZEZ UŻYTKOWNIKÓW
Pamiętaj, że korzystając z naszej strony internetowej nie możesz wprowadzać nielegalnych treści (w szczególności treści takich jak nawoływanie do nienawiści, treści o charakterze terrorystycznym i niezgodne z prawem treści dyskryminujące), albo treści, które stają się nielegalne na mocy obowiązujących przepisów ze względu na fakt, iż odnoszą się one do nielegalnych działań. Przykładowo, za nielegalne treści uznawane są działania takie jak:
- udostępnianie obrazów przedstawiających niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych,
- bezprawne udostępnianie prywatnych obrazów bez zgody,
- cyberstalking,
- nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem autorskim,
- nielegalne oferowanie usług zakwaterowania,
- nielegalna sprzedaż żywych zwierząt.
Nie powinieneś też wprowadzać treści naruszających zasady współżycia społecznego lub niezgodnych z warunkami korzystania z naszych usług, w tym postanowień, zasad, warunków i regulaminów związanych z naszą stroną internetową – w zakresie, w jakim dotyczą wprowadzania przez Ciebie treści w ramach strony internetowej.
W szczególności w ramach korzystania z naszej strony zabronione jest wprowadzanie treści mogących stanowić:
- Upokarzające, obrażające lub poniżające materiały: wszelkie treści mogące być uznane za obraźliwe lub poniżające, a także mogące naruszać czyjekolwiek dobre imię.
- Treści erotyczne: materiały o charakterze pornograficznym lub inne treści o wyraźnym podłożu seksualnym.
- Nieprawdziwe informacje i dezinformacja: rozpowszechnianie fałszywych informacji lub treści wprowadzających użytkowników w błąd, w szczególności co do stanu wiedzy medycznej lub naukowej.
- Propaganda i ideologie totalitarne: materiały promujące ideologie lub działania uznane w Polsce za nielegalne lub godzące w wartości demokratycznego państwa prawa.
- Spam i niezamówione informacje reklamowe: wysyłanie lub publikowanie niezamówionych materiałów reklamowych lub marketingowych.
- Naruszenie praw własności intelektualnej: publikowanie treści bez odpowiednich praw lub licencji, naruszających prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej.
- Podszywanie się pod innych użytkowników: udawanie kogoś innego lub publikowanie treści w imieniu innej osoby bez jej zgody.
- Treści niezwiązane z działalnością serwisu: publikowanie materiałów, które nie są związane z tematyką lub celem działania strony internetowej.
- Treści powszechnie uznane za nieprzyzwoite: w tym wulgaryzmy.
ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI
Jeśli chcesz zgłosić nam nielegalne treści, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu e-mail: antigo@antigo.pl
Prosimy, abyś w zgłoszeniu zawarł/a:
- Wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których zarzucasz, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści.
- Jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu.
- Twoje imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail - z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE (tj. przestępstw seksualnych wobec dzieci i pornografii dziecięcej).
- Oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie, że informacje i zarzuty w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
Wystarczy, że umieścisz te informacje w Twojej wiadomości. Możesz skorzystać ze wzoru zgłoszenia, który umieszczamy na końcu tego dokumentu.
Zbieramy te informacje ze względu na art. 16 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), tzw. DSA.
W przypadku wysłania zgłoszenia w formie wiadomości e-mail lub podania w nim Twoich elektronicznych danych kontaktowych – potwierdzimy Ci otrzymanie zgłoszenia.
Poinformujemy Cię również o działaniach, jakie podjęliśmy wobec zgłoszonych przez Ciebie nielegalnych treści oraz o możliwościach odwołania się od naszej decyzji.
MODEROWANIE TREŚCI
Treści wprowadzane przez użytkowników są przez nas moderowane w odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników. Możemy też podejmować takie działania z własnej inicjatywy.
Reagujemy na wszelkie zgłoszenia dotyczące możliwego naruszenia prawa lub zasad współżycia społecznego, postanowień, zasad, warunków i regulaminów związanych z naszą stroną internetową. Bezzwłocznie podejmujemy odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści – gdy tylko uzyskamy taką wiedzę lub wiadomość.
Pamiętaj, że nie jesteśmy zobligowani do samodzielnego wyszukiwania nielegalnych treści.
Moderowanie treści ma miejsce w oparciu o przepisy prawa, w szczególności przepisy aktu o usługach cyfrowych (DSA).
UZASADNIENIE DZIAŁAŃ, KTÓRE PODEJMUJEMY WOBEC TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW
W przypadku podjęcia działań wobec treści nielegalnych lub niezgodnych z opisanymi w tym dokumencie zasadami, informujemy wszystkich zainteresowanych odbiorców – o ile znamy ich odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe – o nałożonych na treści lub odpowiedzialnego za nie użytkownika ograniczeniach, o ile ze względu na charakter usługi lub inne postanowienia wiążących nas umów mają zastosowanie, w postaci:
- Ograniczenia w zakresie widoczności określonych informacji przekazywanych przez nas, w tym usuwanie treści, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści.
- Zawieszenie, zakończenie lub inne ograniczenie płatności pieniężnych.
- Zawieszenie lub zakończenie świadczenia usługi w całości lub w części.
- Zawieszenie lub zamknięcie konta odbiorcy usługi.
Każde podjęte przez nas działanie zostanie uzasadnione.
Możemy odstąpić od takiej informacji, jeżeli treści są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o dużej objętości.
ROZPATRYWANIE SKARG I REKLAMACJI
Reklamacje i skargi dotyczące korzystania ze strony internetowej mogą być składane za pośrednictwem Punktu Kontaktowego, którego dane wskazane są na początku niniejszych warunków.
Rozpatrujemy reklamacje i skargi w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
WARUNKI TECHNICZNE
Dla prawidłowego korzystania ze strony internetowej konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
- aktywne konto e-mail,
- urządzenie z dostępem do Internetu,
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
PRYWATNOŚĆ I DANE OSOBOWE
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies wskazane są w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://antigo.pl/polityka-prywatnosci.html
INNE REGULAMINY I POLITYKI
Do korzystania z naszej strony internetowej i dostępnych w jej ramach usług zastosowanie mają również:
- Regulamin newslettera - https://antigo.pl/regulamin.html
Te Warunki stanowią suplement do wskazanych wyżej dokumentów.
WZÓR ZGŁOSZENIA INFORMACJI NIELEGALNYCH
W celu usprawnienia procesu zgłaszania nielegalnych treści zachęcamy do przesyłania informacji zgodnie z poniższym wzorem. Skorzystanie z wzoru NIE JEST obowiązkowe.
Imię i nazwisko zgłaszającego: ……………………….
Adres e-mail zgłaszającego: ………………………
(Pola na dane zgłaszającego nie odnoszą się do zgłoszeń dotyczących informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE, tj. przestępstw seksualnych wobec dzieci i pornografii dziecięcej)
Adres/y URL, pod którym znajdują się zgłaszane przeze mnie treści: …………………………………………………………………………………………………
Ewentualne dodatkowe informacje, które pozwolą na zidentyfikowanie zgłaszanej treści: ……………………………………………………………
Uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których zarzucam, że zgłaszane informacje stanowią nielegalne treści:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że w dobrej wierze powziąłem/powzięłam przekonanie, że informacje i zarzuty w moim zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
II. REGULAMIN NEWSLETTERA
SERWISU ANTIGO fabryka lamp - www.antigo.pl
DEFINICJE
Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające
do jej zawarcia, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Newsletter – wiadomości dotyczące Serwisu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w
Serwisie, dostarczane nieodpłatnie Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach Umowy, stanowiące treści
cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.
Przedsiębiorca uprzywilejowany - Usługobiorca, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę (lub
podejmującą czynności zmierzające do jej zawarcia), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale
nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Serwis – serwis internetowy Antigo fabryka lamp prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.antigo.pl.
Umowa – umowa o dostarczanie Newslettera.
Usługobiorca – każdy podmiot, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą
uprzywilejowanym.
Usługodawca – Przedsiębiorcy wpisani do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej:
- Marcin Borkowski, NIP 5731736540, nr REGON 151549370, przedsiębiorca działający pod firmą Antigo SC -
wspólnik spółki cywilnej
- Rafał Borkowski, NIP 9490059808, nr REGON 150270803, przedsiębiorca działający pod firmą Antigo SC -
wspólnik spółki cywilnej
prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej pod nazwą ANTIGO BORKOWSKI MARCIN, BORKOWSKI RAFAŁ,
ANTIGO NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA z siedzibą pod adresem ul. o. Augustyna Kordeckiego 19,
42-226 Częstochowa, NIP 5732846271, nr REGON 24333306400000.
Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. o. Augustyna Kordeckiego 19, 42-226 Częstochowa
- Adres e-mail: antigo@antigo.pl
- Telefon: +48 733 113 111
- Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Usługobiorcę wynika z
podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług
korzysta Usługobiorca. Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub
międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w
zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z
usług którego korzysta Usługobiorca.
WYMOGI TECHNICZNE
- Dla skorzystania z treści cyfrowych objętych Regulaminem potrzebne jest:
aktywne konto e-mail;
urządzenie z dostępem do Internetu;
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
UMOWA
- Usługobiorca może dobrowolnie zapisać się do Newslettera.
- W celu otrzymania Newslettera konieczne jest zawarcie Umowy.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach Umowy kierowane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę
w momencie zawierania Umowy.
- Usługobiorca, w celu zawarcia Umowy, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w
Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Umowy. W
momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta Umowa na czas nieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie
jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
- W celu właściwej realizacji Umowy Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
- Newsletter jest dostarczany niezwłocznie po utworzeniu przez Usługodawcę wiadomości przeznaczonych dla
Usługobiorców.
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości
wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów,
w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w poprzednim postanowieniu, lub wysyłając
wiadomość na adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu.
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem
wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem Umowy.
REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawca prosi o składanie reklamacji dotyczących treści cyfrowych objętych Regulaminem na adres
pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
II USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANI
- Usługodawca ponosi wobec Usługobiorcy uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z
Umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy
Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku niewłaściwej realizacji przez Usługodawcę Umowy, Usługobiorca uprzywilejowany ma
możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
- Jeżeli Usługodawca nie dostarczył treści cyfrowych objętych Umową, Usługobiorca uprzywilejowany może
wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli mimo to Usługodawca nie dostarczy treści cyfrowych objętych Umową
niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Usługobiorcę uprzywilejowanego i
Usługodawcę terminie, Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od Umowy.
- Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od Umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowych
objętych Umową, jeżeli:
z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowych
objętych Umową lub
Usługobiorca uprzywilejowany i Usługodawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie
wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowych objętych Umową miał istotne znaczenie dla
Usługobiorcy uprzywilejowanego, a Usługodawca nie dostarczył ich w tym terminie.
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Newslettera z Umową, który – z uwagi na fakt, że
Newsletter jest dostarczany w sposób ciągły - wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z tą
Umową miał być dostarczany.
- Jeżeli treści cyfrowe objęte Regulaminem są niezgodne z Umową, Usługobiorca uprzywilejowany może żądać
doprowadzenia do ich zgodności z Umową.
- W przypadku braku zgodności z Umową treści cyfrowych objętych Regulaminem, Usługobiorca
uprzywilejowany ma obowiązek współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu
najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności z Umową w
odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Usługobiorcy uprzywilejowanego.
- Dodatkowo, jeżeli treści cyfrowe objęte Regulaminem są niezgodne z Umową, Usługobiorca uprzywilejowany
może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
doprowadzenie do zgodności tych treści cyfrowych z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych
kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowych objętych Regulaminem do zgodności z Umową w
rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Usługobiorcę
uprzywilejowanego o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy
uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane;
brak zgodności z Umową treści cyfrowych objętych Regulaminem występuje nadal, mimo że
Usługodawca próbował doprowadzić je do zgodności z Umową;
brak zgodności z Umową treści cyfrowych objętych Regulaminem jest na tyle istotny, że uzasadnia
odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy
o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia treści cyfrowych do zgodności z Umową);
z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on do zgodności z
Umową treści cyfrowych objętych Regulaminem w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności
dla Usługobiorcy uprzywilejowanego.
III POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Usługodawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na
stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Konsument
może skorzystać m.in. z:
pomocy odpowiedniego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów
Konsumenckich. Centra udzielają informacji o prawach konsumentów i pomagają w rozwiązaniu sporu w
przypadku zakupów transgranicznych. Pomoc Europejskich Centrów Konsumenckich jest co do zasady
bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla danego państwa znajduje się pod adresem:
https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
internetowej platformy Online Dispute Resolution (ODR), zapewnianej przez Komisję Europejską,
dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ponadto, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej można skorzystać z następujących form wsparcia:
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego
należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz
Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy
Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy
przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php
- Poprzednie postanowienie ma charakter informacyjny i nie stanowi zobowiązania Usługodawcy do
skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne
zarówno dla Usługodawcy jak i Konsumenta.
- Konsument może dodatkowo skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika
konsumentów.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Usługobiorca uprzywilejowany ma prawo odstąpić od zawartej z Usługodawcą Umowy w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia tej Umowy.
- Aby Usługobiorca uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, musi poinformować
Usługodawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w
drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Usługobiorca uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy umieszczonego
na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy, że Usługobiorca uprzywilejowany wyśle
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu
do odstąpienia od Umowy.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z Umową jest
Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w
tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się
w dostępnej w Serwisie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest:
realizacja Umowy; podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest Umowa lub
działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
analiza efektywności wysłanych w ramach Umowy wiadomości, celem ustalenia ogólnych zasad
dotyczących skutecznej wysyłki w działalności Usługodawcy; podstawą przetwarzania danych osobowych
w tym celu jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
ustalenie, dochodzenie lub obrona ewentualnych roszczeń związanych z Umową; podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym celu jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1
lit. f RODO).
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia Umowy i
dostarczenia objętych nią treści cyfrowych. Niepodanie danych spowoduje, że Umowa nie będzie mogła być
zawarta, a Usługodawca nie dostarczy objętych nią treści cyfrowych.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać Umowa;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Umową;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy
podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
- Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego
na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca
może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ZMIANA W REGULAMINIE LUB NEWSLETERZE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę
rozumie się konieczność zmiany Regulaminu spowodowaną:
- zmianą funkcjonalności Newslettera, wymagającą modyfikacji Regulaminu lub
- zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na realizację Umowy przez Usługodawcę lub dostosowaniem
usług do zaleceń, wytycznych, nakazów lub zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji
uprawnionych władz publicznych lub
- zmianą danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.
- Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w
momencie zawarcia Umowy co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie,
przyjmuje się, że akceptuje je, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania Umowy w przyszłości.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na
adres e-mail Usługodawcy podany w § 2 Regulaminu, co będzie skutkować rozwiązaniem Umowy z chwilą
wejścia w życie planowanych zmian.
- Usługodawca może dokonać zmiany Newslettera, która nie jest niezbędna do zachowania jego zgodności z
Umową, z przyczyny wskazanej w ust. 1 lit. b lub z powodu zmiany funkcjonalności Newslettera.
Wprowadzenie zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie będzie się wiązać z jakimikolwiek kosztami
po stronie Usługobiorcy uprzywilejowanego. Postanowienie ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
- Jeżeli zmiana, o której mowa w poprzednim postanowieniu, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp
Usługobiorcy uprzywilejowanego do Newslettera lub korzystanie z niego, Usługodawca wyśle na adres e-mail
Usługobiorcy uprzywilejowanego z odpowiednim wyprzedzeniem, na trwałym nośniku, informację o
właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawach przysługujących w związku z tą zmianą
Usługobiorcy uprzywilejowanemu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Umowa zawierana na podstawie niniejszego Regulaminu podlega przepisom prawa polskiego, z
zastrzeżeniem ust. 4.
- Wybór prawa polskiego dla Umowy zawartej na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie
ogranicza praw Konsumenta przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów
prawa, znajdujących zastosowanie dla tego Konsumenta w sytuacji, w której nie ma miejsca wybór prawa.
Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę
szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
- W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, związanego
z Umową, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy w związku z Umową w stosunku do Usługobiorcy niebędącego
Usługobiorcą uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ANTIGO BORKOWSKI MARCIN, BORKOWSKI RAFAŁ, ANTIGO NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA
- o. Augustyna Kordeckiego 19, 42-226 Częstochowa
adres e-mail: antigo@antigo.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym
odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.